Alla inlägg under februari 2012

Av livinginspringgarden - 14 februari 2012 21:31

Nu har ännu en dag gått och jag är efter lite resande hemma igen.

När jag skrev det sista inlägget för nästan ett halvår sedan kunde jag aldrig tro att mitt liv skulle se ut som det gör idag. Strax där efter fick jag order om att lugna ner mig annars väntade den berömda väggen på mig, och det är en plats jag bestämde mig för att jag inte vill vara på. Så hur ser mitt liv ut idag? Jo, det är nog ganska likt till det yttre, men i mitt inre har det skett stora förändringar. 

Jag jobbar inte längre för att vara någon, idag är jobbet en del av mig men det får inte definiera vem jag är.

Jag vet nu att mina handlingar inte heller definierar vem jag är, jag behöver inte göra saker för att vara någon.

Jag är skapad till Guds avbild, och det kommer jag alltid vara oavsett vad jag gör eller inte gör.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards