Alla inlägg under juni 2011

Av livinginspringgarden - 21 juni 2011 22:55

They say, that all good things must end 
still it hasn't sunk in yet 
I'll never hear your voice again 
I suppose, I took you for granted all these years 
That you would always be right here 
My heart was crushed the day you left 
funny how life can change so fast 
Now that you're gone, there's something I don't understand 


What do I do with all this love 
since you left me, feels like starting over 
Won't somebody let me know 
What do I do with all this love 
I still carry inside me 

Av livinginspringgarden - 17 juni 2011 10:38

Käre Gud, jag har så mycket att göra.

Jag räcker inte till för det.

Lär mig att skilja mellan viktigt och oviktigt.

Ge mig den lugna kraft jag behöver för att gå upp i min gärning.

Då blir varje ögonblick välsignat.

Hjälp mig att vila i dig, att avspänt och förtroendefullt vila vid dina löften.


Ge mig samvetets vila, i vissheten om mina synders förlåtelse.

Ge mig tankens vila, i vissheten om att det dock är du som styr allt.

Ge mig hjärtats vila, i vissheten om att ingenting kan skilja mig från din kärlek i Jesus Kristus.


Britt G Hallqvist

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards