Alla inlägg under april 2011

Av livinginspringgarden - 27 april 2011 14:56

Jag erkänner, jag gillar rutiner! Även om jag tycker om att vara impulsiv och hitta på grejer allt eftersom så vill jag ändå ha mina rutiner.

Den senaste lovveckan med allt det vi har hittat på har varit bland de bästa veckorna men ändå så tycker jag att det ska bli skönt att få någorlunda koll på vad de kommande dagarna innehåller.

Av livinginspringgarden - 21 april 2011 10:42

  • Vara på 2 ställen samtidigt
  • Besöka minst 10 huvudstäder i Europa
  • Göra en stor frisyrändring - check!
  • Hålla ett tal för en stor grupp människor
  • Testa på en ny sport
  • Delta i något lopp
  • Bygga/renovera ett hus
  • Bila i USA
  • Stå i centrum en dag utan att skämmas
  • Starta och driva ett eget företag

Av livinginspringgarden - 12 april 2011 00:28

Have you found joy in your life?

Has your life brought joy to others?

Av livinginspringgarden - 11 april 2011 17:18

Ännu en helg har passerat och en ny vecka har precis börjat.


Har haft en skön helg, kanske lite få sömntimmar men det har det varit värt. Fredagen innehöll som vanligt skönt häng i källaren, denna vecka med film. Lördagen var tänkt till att åka på årsmöte, men det avstyrdes till förmån för en filminspelning. Var längesen jag skrattade så mycket åt saker jag inte vet om det är okej att se eller ens uppleva. Efter det var det bara hem, svida om och iväg på konsert.


Konserter är en sån här grej som jag inte vet om jag gillar eller inte. Vet inte varför men det kan bero på att jag är lite (ganska) kräsen och envis. Får jag då för mig att det är nåt jag inte gillar, ja då är det svårt att ändra på det.


Men den här konserten åkte jag på för att se några av mina vänner, dom var nämligen förband. Skulle lätt ha kunnat lyssna till dem en hel kväll och blev nästan lite besviken när "det riktiga" bandet skulle gå på. Men men, det blev riktigt bra och jag ångrar defenitivt inte att jag åkte. På vägen hem blev det ett stopp i biltvätten. Att sitta i en bil i en tvätt med goa vänner måste vara något som finns på min 10 i topp-lista :)


Söndagen startade som vanligt med gudstjänst och därefter vart det årets första grillmiddag för mig, men defenitivt inte den sista. Vad passar bättre än att avsluta helgen där den startade? Så åter igen befann vi oss i källaren, denna gång bakandes. Något trötta, men lyckliga, fikade vi tillsammans innan det var dags att gå hem för en date med sängen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards