Direktlänk till inlägg 17 augusti 2011

ett år

Av livinginspringgarden - 17 augusti 2011 09:53

Tänk att det har gått lite mer än ett år sedan jag började på mitt jobb, ett jobb som är lite mer än bara ett vanligt 9-5 jobb. Mitt jobb är en del av mitt liv, en del av den personen jag är och förknippas med. Jag är inte bara jag, jag är även min yrkesroll.


Så vad har nu hänt under det här året? Jag har blivit ett år äldre, förhoppningsvis lite klokare en en hel del erfarenheter rikare. Jag har fått se lite mer av sverige, jag har träffat en hel del nya människor, vissa som jag har närmare hjärtat än andra, och jag har fått uppleva så sjukt mycket. 


Det här året som har gått har handlat till största delen om mitt jobb så nu ska det kommande året få handla mer om mig. För att orka med måste jag börja tänka lite mer på mitt eget bästa, allt för att "hålla" så länge som möjligt, för mitt jobb vill jag inte ge upp i första taget.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livinginspringgarden - 14 februari 2012 21:31

Nu har ännu en dag gått och jag är efter lite resande hemma igen. När jag skrev det sista inlägget för nästan ett halvår sedan kunde jag aldrig tro att mitt liv skulle se ut som det gör idag. Strax där efter fick jag order om att lugna ner mig anna...

Av livinginspringgarden - 4 juli 2011 16:23

Jaha, då har jag prickat av en till av punkterna på listan.  Förra veckan pratade jag nämligen för en stor grupp människor, närmare 200 st, i en timme. Behöver jag säga att jag är sjukt stolt över mig själv att jag tog chansen ;) Vara på 2 ställe...

Av livinginspringgarden - 21 juni 2011 22:55

They say, that all good things must end still it hasn't sunk in yet I'll never hear your voice again I suppose, I took you for granted all these years That you would always be right here My heart was crushed the day you left funny how life can change...

Av livinginspringgarden - 17 juni 2011 10:38

Käre Gud, jag har så mycket att göra. Jag räcker inte till för det. Lär mig att skilja mellan viktigt och oviktigt. Ge mig den lugna kraft jag behöver för att gå upp i min gärning. Då blir varje ögonblick välsignat. Hjälp mig att vila i dig...

Av livinginspringgarden - 20 maj 2011 12:57

Sitter på kontoret och fixar med lite grejer. Varför är det allt som oftast lugnt för att sedan bara välla upp uppgifter som egentligen borde vara fixade igår? Kan det vara för att jag gillar att göra saker i sista minuten!?     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards